Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

Ταινία της χρονιάς το "Mockingjay Part 1"


Ως καλύτερη ταινία του 2014 βραβεύτηκε το "The Hunger Games: Mockingjay Part 1" στα Kids Choice Awards. Οι άλλες υποψήφιες ταινίες ήταν το "The Amazing Spider Man 2", "Transformers: Eποχή Αφανισμού","Maleficent", "Οι Φύλακες του Γαλαξία" και "Χελωνονιτζάκια". Επίσης η πρωταγωνίστρια της ταινίας Τζένιφερ Λόρενς ήταν η νικήτρια στην κατηγορία Female Action Star ενώ ο συν-πρωταγωνιστής της Λίαμ Χέμσγουορθ ήταν και αυτός νικητής στην κατηγορία Male Action Star.

3 σχόλια:

  1. Όμορφο blog και υπέροχα νεα!!! Συγχαρητήρια και ανυπομονώ για τα επόμενα νέα!!! Τώρα ετοιμαζόμουν και εγώ να τα πω στο δικό μου blog. Είμαι σίγουρη πως θα δούμε όμορφα πράγματα να έρχονται από εσένα!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ..!! Είμαι φαν του μπλοκ σου. Μου αρέσει πάρα πολύ..πολύ ωραίο θέλω να σου πω επίσης και το βιντεάκι σου!! Συνέχισε έτσι..

      Διαγραφή
    2. Αλήθεια σου αρέσει??? Ουάου ευχαριστώ πολύ. Είναι υπέροχο να το ακούω από καποιον άλλον έφηβο blogger. ;)

      Διαγραφή