Σάββατο 8 Αυγούστου 2015

Κριτική για το "Σκέψου Έναν Αριθμό" του John Verdon


Γεια σας αγαπητοί μου αναγνώστες,
Θέλω να ζητήσω μια μεγάλη συγνώμη που τόσο καιρό δεν ανέβαζα. Ήμουν στο χωριό μου και δεν μπορούσα. Σήμερα επιστρέφω με νέα κριτική που σας την είχα υποσχεθεί πριν από αρκετό καιρό.
Θα σας πω την προσωπική μου άποψη για το "Σκέψου έναν αριθμό" του John Verdon. 


Περίληψη βιβλίου:
Σκέψ6υ έναν αρι8μό. Έναν οποιονδήποτ3.
Δες πόσο καλά γνωρίζω όλα σου τα μυστικά.

Αυτές ήταν οι τελευταίες λέξεις στο γράµµα που έλαβε µυστηριωδώς ο Μαρκ. Και ήταν µόνο η αρχή. Μια σειρά από παράξενα στιχάκια µε αµφίσηµα µηνύµατα και γρίφους οδηγούν τον Μαρκ να ζητήσει βοήθεια από τον παλιό του συµµαθητή και διάσηµο ντετέκτιβ, Ντέιβ Γκάρνεϊ.
O Ντέιβ, 47χρονος συνταξιούχος αστυνοµικός µε εξαιρετικές επιτυχίες στην εξιχνίαση εγκληµάτων µε κατά συρροή δολοφόνους, προσπαθεί να προσαρµοστεί στους ήρεµους πια ρυθµούς της νέας του ζωής. Όµως, µπροστά στην έκκληση του φίλου του το αστυνοµικό δαιµόνιο ενεργοποιείται, οδηγώντας τον ξανά σε απρόβλεπτες καταστάσεις.
Ο Μαρκ βρίσκεται νεκρός και δύο ακόµη δολοφονίες περιπλέκουν πιο πολύ την υπόθεση. Η ζωή του Ντέιβ απειλείται...



Κριτική:
Είναι ένα πολύ έξυπνο αστυνομικό μυθιστόρημα που παίζει με το μυαλό του αναγνώστη. Πρώτη φορά διαβάζω αστυνομικό βιβλίο και μπορώ να πω πως ενθουσιάστηκα. Τρομερή υπόθεση που σε κερδίζει σχεδόν αμέσως, πολύ μυστήριο και η αγωνία φτάνει στο τέρμα. Θα σας είναι αρκετά δύσκολο να βρείτε τον ένοχο, εκτός αν είσαστε ειδικοί. Εγώ προσωπικά τους υποπτευόμουν όλους. Σίγουρα θα αγοράσω και τα υπόλοιπα βιβλία του συγγραφέα κάποια στιγμή. Δεν νομίζω πως χρειάζεται να πει κανείς πολλά λόγια.
Αν μπορώ να βρω κάτι αρνητικό, αυτό θα ήταν κάποιες περιγραφές του συγγραφέα που σε κουράζουν λίγο.
Το προτείνω σε όλους τους λάτρεις του μυστηρίου.
Το βιβλίο κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Διόπτρα.

Το trailer του βιβλίου:

5 σχόλια:

  1. Καλησπέρα σου !!! Λέγομαι Βαλάντης Κατσίνης και λατρεύω και εγώ τα βιβλία πάρα πολύ και τις ταινίες και τα κόμιξ και τα άνιμε !!! Είμαι κολλημένος βιβλιοφάγος !!! Διαβάζω παίζω και βλέπω περισσότερο βιβλία ,ταινίες , σειρές , παιχνίδια και κόμιξ φαντασίας και τρόμου !!!! Λατρεύω τον Στήβεν Κινγκ και τον Τόλκιν πάρα μα πάρα πολύ !!!! Είμαι κολλημένος με τους Σούπερ Ήρωες τους Ιππότες και την φαντασία !!! Είμαι 22 χρονών και είμαι σπασίκλας στους Σούπερ Ήρωες και στο Star Wars πάρα πολύ !!!! Θέλεις να γίνουμε φίλοι στο facebook ? Εγώ θα το ήθελα πολλυ να είμαστε φίλοι πολύ καλοί και να μιλάμε όποτε μπορούμε στο facebοοk για βιβλία και ότι άλλο μας αρέσει !!! Το profil μου στο facebοok είναι Βαλάντης ο Δοξάκιερ και κάνε με φίλο αν θέλεις !!!! Το πρώτο βιβλίο που με έκανε να πορωθώ με τα βιβλία είναι τα χρονικά των Κέιν η Κόκκινη Πυραμίδα βιβλίο 1 και λάτρεψα τα βιβλία !!!! Σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου να έχεις ευτυχία για πάντα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και σε σένα,
      Χαίρομαι πολύ που βλέπω πως έχουμε αρκετά κοινά χαρακτηριστικά όπως ο Τόλκιν, οι Σούπερ Ήρωες και φυσικά την φαντασία. Με τα χαράς θα σου στείλω αίτημα φιλίας. Εγώ ονομάζομαι Dimitris Taskou. Και εγώ σε ευχαριστώ για τις ευχές. Να είσαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
    2. Για κάποιο λόγο δεν σε εμφανίζει. Αν θες κάνε εσύ αντ.

      Διαγραφή
  2. Παρεπιμπτώντος το μπλόγκ σου είναι υπέροχο και θα είναι το 3ο μου σπίτι και η 3 αγαπημένη μου ιστοσελίδα και μακάρι να γίνω και μέλος εδώ !!!! Συνέχισε την υπέροχη δουλειά που κάνεις με το μπλόγκ !!!! Είσαι πολύ Cool παιδί !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά από τα πιο όμορφα λόγια που έχω ακούσει. Σε ευχαριστώ πολύ, ειλικρινά. Και εσύ φαίνεσαι πολύ cool!

      Διαγραφή