Τετάρτη 24 Ιουνίου 2015

Συνέντευξη με την Eliza Markο


Γεια σας αγαπητοί μου αναγνώστες ,
Από σήμερα το blog μου θα φιλοξενεί ερασιτέχνες συγγραφείς του wattpad. Πρώτη μας καλεσμένη θα είναι η Eliza Marko, όπως είναι και το όνομα του λογαριασμού της στο wattpad.

Blog: Καλησπέρα Eliza, χαίρομαι πάρα πολύ που είσαι στην παρέα μας.
Εliza: Κάλως σας βρήκα. Εγώ ευχαριστώ που μπήκα στην όμορφη παρέα σας.

Blog: Πριν ξεκινήσουμε την συνέντευξη θα ήθελα να μας πεις κάποια πράγματα για σένα.
Εliza: Είμαι 28 χρονών, γράφω γύρω στα 20 χρονιά ερασιτεχνικά αλλά μέχρι κάποια ηλικία ντρεπόμουν να τα δείξω. Το κρατούσα για τον εαυτό μου.

Blog: Πότε κατάλαβες πως σου άρεσε να γράφεις;
Εliza: Πρέπει να ήμουν γύρω στα 8 όταν έγραψα την πρώτη μου ιστορία. Ήμουν στεναχωρημένη για κάποιο θέμα και ηρέμησα γράφοντας μια ιστορία φαντασίας.

Blog: Πότε ξεκίνησες να γράφεις στο wattpad και ποια ήταν η πρώτη σου ιστορία;
Εliza: Ανακάλυψα το wattpad πριν από ενάμιση χρόνο διαβάζοντας μια ιστορία την ίδια περίοδο. ανέβασα και την πρώτη ιστορία που λεγόταν "Το πλουσιοκόριτσο".

Blog: Είσαι ικανοποιημένη από την μέχρι τώρα πορεία σου;
Εliza: Είμαι αρκετά ικανοποιημένη με την πορεία. Έχω βελτιωθεί πάρα πολύ σε σχέση με αυτό που έγραφα στην αρχή.

Blog: Εσύ από πού εμπνέεσαι για τις ιστορίες σου;
Εliza: Από την ζωή μου, την ζωή των φίλων μου και από τα όνειρα μου.

Blog: Σκέφτεσαι να ασχοληθείς επαγγελματικά με την συγγραφή; Αν ναι, πιστεύεις ότι το wattpad θα σε βοηθήσει ώστε τα βιβλία σου να έχουν υψηλές πωλήσεις;
Εliza: Να γράψω δικό μου βιβλίο δεν το έχω σκεφτεί ποτέ. Μπορώ να πω ότι η σεναριογραφία με τραβάει περισσότερο.

Blog: Ποιο είναι το είδος βιβλίων που σου αρέσει περισσότερο να διαβάζεις και γιατί;
Εliza: Τα είδη βιβλίων που διαβάζω είναι ρομαντική λογοτεχνία και φαντασίας.

Blog: Είσαι αυτό που λέμε βιβλιοφάγος και σου αρέσει να διαβάζεις ένα βιβλίο σε μια μέρα ή αφιερώνεις αρκετό χρόνο για να διαβάσεις κάποιο βιβλίο και γιατί;
Εliza: Μπορώ να πω ότι ναι είμαι βιβλιοφάγος. Άμα μου αρέσει το βιβλίο ξεχνάω τα πάντα γύρω μου μέχρι να το τελειώσω που συνήθως είναι τέσσερις μέρες. Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να ηρεμήσεις από το να χαθείς στις σελίδες ενός βιβλίου.

Blog: Τελευταία ερώτηση για σήμερα, πιστεύεις πως οι Έλληνες συγγραφείς που ξεκινούν τώρα έχουν μέλλον στην χώρα μας;
Εliza: Αυτή είναι δύσκολη ερώτηση επειδή δεν ξέρω πολλούς νέους συγγραφείς αυτή την στιγμή. Ελπίζω πως ναι.


 Blog: Θέλω να σε ευχαριστήσω που ήσουν σήμερα στην παρέα μας. Σου εύχομαι κάθε ευτυχία και να γίνουν τα όνειρα σου πραγματικότητα.
Εliza: Εγώ σε ευχαριστώ που με άκουσες.


Ευχαριστούμε πολύ που μείνατε μαζί μας!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου