Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015

Συνέντευξη με την Chryssa Tsantsaraki


Καλησπέρα σας αγαπητοί μου αναγνώστες,
Σήμερα έχουμε την μεγάλη χαρά και τιμή να έχουμε μαζί μας την Χρύσα Τσαντσαράκη.

Blog : Καλησπέρα Χρύσα , χαίρομαι πολύ που σε έχουμε κοντά μας σήμερα!
Chryssa :  Καλό σας  απόγευμα.

Blog :  Πες μας κάποια πράγματα για τον εαυτό σου προτού αρχίσουμε τη συνέντευξη.
ChryssaΕίμαι 15 χρονών. Για την ακρίβεια θα γίνω 15 τον Αύγουστο. Μου αρέσει το διάβασμα, είμαι καλή στην ζωγραφική, ένα από τα ταλέντα που κληρονόμησα από την μητέρα μου, και πάντα θα με βρεις να κάνω κάτι καλλιτεχνικό. Τέλος, μου αρέσει η ξιφασκία παρόλο που δεν είμαι πολύ καλή.

BlogΠριν από μόλις ένα μήνα ξεκίνησες να γράφεις στο wattpad; Πως σου ήρθε αυτή η ιδέα;
ChryssaΝαι πριν από ένα μήνα περίπου άρχισα. Από πάντα έγραφα. Ποιήματα, ιστορίες και οτιδήποτε άλλο έβγαζε στην επιφάνεια τις σκέψεις μου και την φαντασία μου.

BlogΗ ιστορία σου ονομάζεται «Πέρα από τον καθρέφτη».  Για πες μας δυο λόγια για αυτήν.
ChryssaΕίναι μια ιστορία επιστημονικής φαντασίας η οποία έχει ως κεντρική ηρωίδα μας την Emma Potter. Έβαλα την ιστορία να διαδραματίζεται σε έναν κόσμο επικίνδυνο αλλά και υπέροχο. Γεμάτο φαντασία, μαγεία και δυνατότητες

BlogΉδη η ιστορία σου έχει ξεπεράσει τις 1000 προβολές και είναι στο νούμερο 2 στις ιστορίες Επιστημονικής Φαντασίας. Πως αισθάνεσαι γι’αυτό;
Chryssa Όντως η ιστορία πάει πολύ καλά. Δεν το περίμενα. Είναι σπουδαίο να ξέρεις ότι κάποιοι άνθρωποι εκεί έξω διαβάζουν κάτι δικό σου.

BlogΑπό πού εμπνεύστηκες για να την  γράψεις;
ChryssaΤην αλήθεια; Από πουθενά. Από όνειρα και ιδέες μου. 

BlogΕκτός από συγγραφέας στο wattpad είσαι και blogger . Διαχειρίζεσαι  ένα από τα αγαπημένα μου blog «Η φαντασία είναι το παν». Θα ήθελα να μας πεις δυο λόγια για το blog αλλά και πως σου ήρθε αυτό το όνομα.
ChryssaΤο όνομα του πολύ αγαπημένου μου blog μου ήρθε λόγο αυτών των που πιστεύω. Είμαι ένα άτομο που πιστεύει ότι αν έχεις στόχους και αν έχεις φαντασία μπορείς να καταφέρεις τα πάντα. Αυτό είναι και ένα από τα μηνύματα που θέλω να περάσω στους αναγνώστες μου. Μάλιστα, σήμερα, στις 28 Ιουνίου του 2015 καταφέραμε να φτάσουμε τις 80.000 προβολές. Αυτό είναι κάτι που δεν οφείλετε σε εμένα αλλά στους πιστούς μου πολύ αγαπημένους αναγνώστες που ποτέ δεν με εγκατέλειψαν. Και τους ευχαριστώ για αυτό.

BlogΣχετικά πρόσφατα έγινες και book tuber. Πως σου ήρθε αυτή η ιδέα;
ChryssaΛατρεύω να δοκιμάζω νέα πράγματα. Άρα είπα, γιατί όχι;

BlogΕίναι γνωστό νομίζω πως είσαι μια μανιακή βιβλιοφάγος. Λοιπόν,  ποιο βιβλίο διαβάζεις αυτό τον καιρό;
ChryssaΑυτή η φήμη μόνο ψέμα δεν είναι. Τώρα άρχισα το A court of thrones and roses. Μόλις το ξεκίνησα αλλά είδη το λατρεύω.

BlogΈχεις κάποιο αγαπημένο βιβλίο ή σειρά;
ChryssaΧάρι Πότερ. Η πιο απλή απάντηση. Αυτή είναι η πρώτη και η μεγαλύτερη μου αγάπη για βιβλία.

BlogΣου εύχομαι τα καλύτερα Χρύσα μου, να πραγματοποιηθούν όλα σου τα όνειρα και να είσαι πάντα καλά! Καλό καλοκαίρι
Chryssa Επίσης. Σου εύχομαι τα καλύτερα.

Σας ευχαριστούμε που μείνατε μαζί μας.

2 σχόλια: