Σάββατο 11 Ιουλίου 2015

Συνέντευξη με την Helena Zelin


Γεια σας αγαπητοί μου αναγνώστες,
Ήρθε σήμερα η ώρα για μία ακόμη συνέντευξη. Αυτή τη φορά έχουμε τη χαρά να φιλοξενούμε την Helena Zelin( ή Ελένη Ζερβάκου όπως είναι το πραγματικό της όνομα).

BlogΚαλησπέρα Ελένη. Είναι μεγάλη χαρά μου που βρίσκεσαι σήμερα στη παρέα μας.
HelenaΗ χαρά είναι όλη δική μου.

BlogΘα ήθελα να μας πεις κάποια λόγια για τον εαυτό σου.
Helena : Είμαι 17 ετών αλλά παρά το μικρό της ηλικίας μου έχω μεγάλες φιλοδοξίες για το μέλλον μου.

BlogΠως ανακάλυψες το wattpad και ποια ήταν η πρώτη σου ιστορία;
HelenaΤο wattpad το γνώρισα από μια φίλη μου, η οποία γράφει και εκείνη και είναι πολύ ταλαντούχα. Η πρώτη ιστορία που ανέβασα είναι το "Ακολουθώντας το όνειρο" η οποία υπάρχει ακόμα στην σελίδα μου . 

BlogΕίσαι ικανοποιημένη από την μέχρι τώρα πορεία σου;
HelenaΔεν είμαι πολύ καιρό στην σελίδα, παρόλα αυτά μπορώ να πω ότι είμαι αρκετά ικανοποιημένη από τη στήριξη που λαμβάνω από το κοινό μου.
 
BlogH πιο γνωστή σου ιστορία ονομάζεται «Πως ξαναήρθα στη ζωή». Θα ήθελες να μας πεις κάποια λόγια;
HelenaΕίναι μια  ιστορία την οποία εμπνεύστηκα από την αγάπη μου για την μυθολογία. Ήθελα να δώσω μια δική μου οπτική γωνία των μυθικών προσώπων χωρίς να αλλοιώσω όμως τους χαρακτήρες.

BlogΈχεις σκεφτεί ποτέ να εκδόσεις δικό σου βιβλίο;
HelenaΑν  συνέβαινε κάτι τέτοιο θα ήταν σαν ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα. 

Blog : Από πού εμπνέεσαι για τις ιστορίες σου;
HelenaΑπό το οτιδήποτε μπορεί να αποτελέσει έμπνευση. Κάτι που διάβασα, άκουσα ή είδα, ένα άλλο βιβλίο, μια ταινία, ακόμα και στην καθημερινότητά μου. 

BlogΔιαβάζεις κάποιο βιβλίο αυτό τον καιρό;
HelenaΔιαβάζω βιβλία όλο τον καιρό. Μόλις τελείωσα το "Έραγκον" και τώρα ξεκίνησα  το "Μια σελίδα για κάθε αύριο".

Blog Τι είδος βιβλίων σου αρέσει να διαβάζεις;
HelenaΔεν έχω ιδιαίτερη προτίμηση, διαβάζω ο,τι μου κεντρίζει το ενδιαφέρον,είτε είναι ρομάντζο, περιπέτεια, φαντασία, μυστηρίου, αρκεί να είναι καλογραμμένο και να  έχει ενδιαφέρουσα πλοκή.

BlogΔιαβάζεις ιστορίες στο wattpad; Αν ναι, θα ξεχώριζες κάποια από αυτές;
HelenaΈχω διαβάσει πάρα πολλές ιστορίες στο wattpad, οι οποίες υπάρχουν σε λίστα στο προφίλ μου στη σελίδα. Η πιο αγαπημένες μου όμως είναι το " The light within" της ioanna_look και το "Το κάλεσμα του λύκου" της  DarkShadesOfParadise.

BlogΧαίρομαι πολύ που τα είπαμε σήμερα. Σου εύχομαι κάθε ευτυχία και Καλό Καλοκαίρι.
HelenaΚαι εγώ χαίρομαι που μου έδωσες την ευκαιρία να σας κάνω παρέα σήμερα. Ευχαριστώ πολύ και σου εύχομαι και εσένα τα καλύτερα. Καλό καλοκαίρι και από εμένα.

Ευχαριστώ και όλους εσάς που μείνατε μαζί μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου