Τετάρτη 1 Ιουλίου 2015

Συνέντευξη με την Αριάδνη Παρθένη (darkside_cookies)


Γεια σας αγαπητοί μου αναγνώστες,
Σήμερα ήρθε η ώρα για μια ακόμη συνέντευξη. Στην παρέα μας αυτή τη φορά έχουμε τη χαρά να βρίσκεται η Αριάδνη Παρθένη.

Blog : Καλησπέρα Αριάδνη , χαίρομαι πολύ  που μου δίνεται ευκαιρία να κουβεντιάσω μαζί σου!
Αριάδνη : Καλησπέρα και σε σένα και σε όλους τους αναγνώστες! Η χαρά είναι όλη δική μου και θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ που με δεχτήκατε στην παρέα σας.

BlogΘα ήθελες να μας πεις κάποια πράγματα για σένα;
ΑριάδνηΕίμαι 16 χρονών και τον τελευταίο καιρό γράφω κάποιες ιστορίες στο wattpad. Η αλήθεια είναι, πως είμαι ένα τελείως βαρετό άτομο, χωρίς κοινωνική ζωή, που περνάει το χρόνο του βλέποντας ταινίες και σειρές και η μόνη ουσιαστική απασχόληση μου είναι το γράψιμο.

Blog : Πότε κατάλαβες πως σου άρεσε να γράφεις;
ΑριάδνηΑπό μικρή ήμουν αυτό που λέμε "βιβλιοφάγος' και κάποια στιγμή στην Δευτέρα Γυμνασίου, κάθισα μπροστά σε έναν υπολογιστή και άρχισα να γράφω και τις δικές μου ιστορίες. Βέβαια, τότε φοβόμουν να τις δείξω παραέξω (εκτός από την αδερφή μου που τώρα με μισεί λίγο επειδή την εξανάγκαζα να τα διαβάσει) μέχρι που η ξαδέρφη μου μου έδειξε το wattpad. Άρχισα να γράφω την πρώτη μου ιστορία "Το Μπλε Τριαντάφυλλο" και μόνο τότε λάτρεψα πραγματικά τη συγγραφή

Blog : Το όνομα σου στο wattpad είναι darkside_cookies. Πως σου προέκυψε αυτό το όνομα;
Αριάδνη : Η ιστορία πίσω από το όνομα είναι βασικά πως έχω πάντα πρόβλημα να βρω κάτι ευφάνταστο για τα προφίλ μου από εδώ και από εκεί. Η ιδέα ήταν της ξαδέρφης μου που τη στιγμή που έφτιαχνα το προφίλ έπεσε πάνω σε μια φωτογραφία με το κλασικό: Come to the dark side, we have cookies. Και αφού μου αρέσουν τα μπισκότα (και το φαγητό γενικότερα) και συνηθίζω να υποστηρίζω τους "κακούς" στις ταινίες, είπα: Γιατί όχι;

Blog : Η πιο γνωστή σου ιστορία-και αυτή με τις περισσότερες προβολές- είναι «Ο Χορός των Στοιχείων».  Θα ήθελες να μιλήσεις γι’ αυτήν;
Αριάδνη : Είναι η πρώτη μου ιστορία που βρήκε τόσο μεγάλη ανταπόκριση από τους αναγνώστες του wattpad, ειδικά αν σκεφτεί κανείς πως είναι περιπέτεια φαντασίας. Εξελίσσεται σε έναν πλανήτη δικής μου δημιουργίας, το Μελίς και είναι ουσιαστικά η ιστορία 4 κοριτσιών τα οποία ανακαλύπτουν από ένα δαχτυλίδι τα οποία τους δίνουν δυνάμεις που σχετίζονται με τα τέσσερα στοιχεία (Γη, Νερό, Φωτιά και Αέρας) Οι τέσσερις πρωταγωνίστριες, λοιπόν, αρχίζουν μια αναζήτηση για να απελευθερώσουν τις δυνάμεις των δαχτυλιδιών και να σταματήσουν τον πόλεμο που απειλεί τον πλανήτη τους. Είναι το πρώτο βιβλίο μιας τριλογίας και αυτή τη στιγμή, γράφω το δεύτερο βιβλίο, "Ο Πόλεμος των Στοιχείων".

Blog : Από πού εμπνεύστηκες για να την  γράψεις;
Αριάδνη : Είχα διάφορα ερεθίσματα από τα οποία εμπνεύστηκα για λεπτομέρειες της ιστορίας μου αν και το μεγαλύτερο κομμάτι απλά φύτρωσε στο κεφάλι μου. Ήθελα πολύ να γράψω μια ιστορία φαντασίας καθώς διαπίστωσα πως δεν υπάρχουν πολλές ελληνικές στο wattpad και είναι το αγαπημένο μου είδος βιβλίου. Η ιδέα ήταν τελείως διαφορετική στην αρχή αλλά την άλλαξα και την έφτιαξα ώστε να καταλήξω τελικά στο "Χορό των Στοιχείων".

Blog : Θα ήθελες επίσης να μας μιλήσεις για την πιο πρόσφατη σου ιστορία A Deal with the Devil;
Αριάδνη : Είναι το καινούριο βιβλίο που άρχισα να γράφω πριν από λίγο καιρό. Είναι θρίλερ-τρόμου με στοιχεία περιπέτειας και μυστηρίου και μπορώ να πω πως είναι η αγαπημένη μου από τις ιστορίες που γράφω αυτή τη στιγμή. Μιλάει για μια ψυχικά διαταραγμένη κοπέλα, την Άλις Μπλακ, η οποία πιστεύει πως μπορεί να δει στον ύπνο της το μέλλον. Τα όνειρα της, σχετίζονται με μια σειρά δολοφονιών που συμβαίνουν σε κάποια κοντινή πόλη, το Ρέσεν και η Άλις μαζί με τον ψυχίατρο της, τον Κιρκ Φόρμαν προσπαθούν να βρουν τη λύση στο μυστήριο και να σταματήσουν μια συνωμοσία που ανθίζει στην πόλη.

Blog : Διαβάζεις άλλα έργα του wattpad; Ποιο έργο αποτελεί το αγαπημένο σου;
Αριάδνη : Διαβάζω πολλά βιβλία και εκτός wattpad αλλά και εντός wattpad. Το αγαπημένο μου ελληνικό βιβλίο στο σάιτ αυτή τη στιγμή, είναι το "Μαξιλάρια γεμάτα Υποταγμένα Σύννεφα.", αν και υπάρχουν και άλλα πολύ αξιόλογα έργα.

Blog : Διαβάζεις κάποιο βιβλίο αυτό τον καιρό;
Αριάδνη Έχω το κακό, πως διαβάζω πολλά βιβλία ταυτόχρονα! Οπότε τον τελευταίο καιρό, τελειώνω την σειρά του G.R.R. Martin "A song of ice and fire", διαβάζω το Nemesis, της Agatha Christie και κάποια βιβλία εξελικτικής ψυχολογίας.

BlogΥπάρχει κάποιος/α συγγραφέας που να θαυμάζεις;
ΑριάδνηΟι αγαπημένοι μου συγγραφείς είναι η J.K. Rowling, κυρίως επειδή ο Χάρι Πότερ είναι ένα από τα αγαπημένα μου βιβλία στον κόσμο και με έχουν αλλάξει πολύ σαν άνθρωπο, αλλά θαυμάζω πολύ και τον Dan Brown και, προφανώς, τον υπέροχο κόσμο που έχει δημιουργήσει ο J.R.R Tolkien στα βιβλία του, ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών. 

BlogΣου εύχομαι κάθε επιτυχία Αριάδνη μου, να γίνουν όλα τα όνειρά σου πραγματικότητα! Χαίρομαι πάρα πολύ για την κουβέντα που είχαμε!
ΑριάδνηΕυχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές αλλά και για την υπέροχη συζήτησή. Εύχομαι το ίδιο και σε εσένα αλλά και σε όλους τους αναγνώστες!


Ευχαριστούμε και όλους εσάς που μείνατε μαζί μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου